Thursday, October 7, 2010

macam2!

ok salam readers!

ni ada byk yg aku nak cite ni.apa yg t'jadi spanjang minggu ni.

PEMERGIAN KE MESIR!

OK2,korg jgn tekejut,BUKAN AKU yg g mesir,tp kwn baik aku kat UIA ni.
sdey kot,dr 1st sem sampai skang kitorg 1 class(tp sem lepas je x).
so da mcm2 yg kitorg lalui.msk usrah,msk persatuan la,msk club.
best kot,dia mcm penceria hari2 aku dgn lawak dia.mmg sdey sgt dia da xde skang.
MOHD HIJAN B HISAN-aku rindu ngan lawak ko.sumpah masa aku antar ko kat klia,hati aku nak nangis je tp SEGAN,ade POMPUAN.sabar2,kne cover sket. :)

nanti aku upload pic tu kat fb aku.sape yg x add lg bley add fb aku!cewaah.

BANTING!!

OK pas da anta hijan n hijan pon da msk dlm flight,aku chow r.
tp ada kwn aku yg join hantar,HAZRIMI OMAR @ JIMI,(dulu dak engine tp skang ict) ni,uma dia kat banting! ok da lama aku mengidam g banting,lagi2 pas kes SOSILAWATI LAWIYA!!!
hot kan kes tu?mmg hot pon,dia pon HOT ;p
aku xpna weyh drive ke banting,dala mmg aku xtaw exactly kat mne sbenarnye banting ni so nasib bek ade JIMI,dia yg bwk aku.aku follow je dr blakang.
mmg jem,jln kg,byk lori,byk INDIA,jalan 1 line.haish2 mcm2 r.
mmg berhabuk kereta aku.ehh kete mak aku.haha
tp b4 aku,fazreen n jimi g beraya uma jimi,aku singgah uma IZZUREEN SUMALI!
woahh,mmg hot dia ni kat UIA!sbb pe?
1. pointer dia superb!dekan setiap sem
2. mmg terkenal la klaw kat department kitorg ni,lgpon dia ni dak pandai PHARMACY.
3. dia SINGLE!haha

bila sampai rmh dia,yeah dgn bangganya dia kata aku,paen n jimi org 1st YANG SAMPAI UMA DIA!bangga kot!mak dia masak sedap gak,
nasi lemak ngan sambal udang(UDANG BESAR2),ADE TEMPE,ULAM2.ade lg tp tlupe.hehe
then g raya uma jimi lak,besar 2 tingkat!

then dgn random nye gak aku cr jln blk kl dr banting.
mmg x brape laju la aku bwk sbb jln x biasa.
tp LAJU OK MASA AKU BAWAK G KLIA!hehehehe
ade org takut dok blakang :)

No comments:

Post a Comment