Monday, October 18, 2010

FINAL SEM 1 RESULT!!

Hye followers!

ok,tajuk pon da cuak kan?hehe
finally after 1 month cuti ni,esok 20.10.2010 result sem 1 session 2010/2011 aku akan DI-RELEASE KAN after 5pm!so mesti slow down web UIA!da beribi-ribu org serbu!hehe

OMG,aku takut sgt skang.hope esok hari yg ceria buat aku :)
memandangkan tarikh esok pon TERSANGATLAH CANTIK,20102010!
so aku harap pon dpt result yg CANTIK gak!amin.manetaw dpt dekan ke! DEAN's LIST! :)

InsyaAllah,setelah apa yg aku usahakan selama ni aku harap berbaloi lah dgn apa yang aku akan dpt esok.klaw x,xpe.aku akan usahakan lebih lagi sem dpn.
doakan aku dear followers.
aku pon insyaAllah akan doakan korg berjaya gak,sesama lah kita berjaya ek di dunia n akhirat,insyaAllah.

pape t aku inform situasi esok cmane n reaction kwn2 aku n dak uia yg len!

No comments:

Post a Comment