Thursday, January 6, 2011

BLACKBERRY! o any gadgets.

update lagi :)

salam all.ok nak tny,korg minat x gadget?maksudnye korg ikot x perkembangan gadget kat malaysia skarang?ok kalau tau,sebutkan! ak nak dengar.haha :)

firstly,kalau org ckp pasal gadget ni,mesti cakap MAHAL N XMAMPU!tu alasan commonlah.
dah biasa da dgr.tp xpe,ikot kemampuan.jangan membazir!tu plg penting.n 1 lagi,ikot kemampuan n keperluan.tanya whether penting ke x tok ade gadget tu.ok back to topic,korg tau x blackberry n iphone ni da jadi mcm kegilaan remaja masa skang,bkn remaja je org tua sekali.termasuklah aku!haha.okla alhamdulillah dah lama sgt aku nak guna blackberry n tercapai gak setelah ak kumpol duit,aku beli pki package dkt MAXIS CENTRE.sgt berbaloi n menjimatkan gak.ak bli BB yg murah je,CURVE 9300. dia mcm upgrade version CURVE 8520.ADA 3G!tu plg penting!haha.camni bentuk dia.


take it from digi.thx DiGi :)

tp actually masa aku pilih ni da salah choice.patot aku nak BOLD2,tp aku pegi cakap curve!so lepas da sign contract sume tu,br aku perasan yg ak da salah choice.bila aku mintak tukar dia kata xboley sbb da sign contract.tp xpla,curve pon ok gak just camera dia haya 2.00 mp so faham2 jela kan quality dia.xcantik sgt.but internet dia sama je mcm bold ke torch ke.SUPERB lah bb ni.sbb dia guna OS sendiri kan.OS tu sape blaja computer taulah.OPERATING SYSTEM.dia gune BIS,BLACKBERRY INTERNET SERVICE!tulah serba sket yg aku taw psl bb ni.

APPLiCATION BB.

banyak sgt,yg famous mcm FACEBOOK,TWITTER, N yg paling penting,BLACKBERRY MESSENGER!
SO klaw korg nak msg antara BB ke BB yg lain,FREE!so da save duit!lagi2 spe yg tgh hangat bercinta tu,untung weyh klaw korg pakai BB!so xdela korg asek nk topup je. think smart!hehe.dia ade ym,foursquare,myspace,boley cek email,mmg up to date lah korg! yg best tu,kalau korg nak apa je,just pegi bb apps world then korg download je msk phone!sume hanya di hujung jari anda :)
ok stakat ni dulu!

kalau suka boleh LIKE! :)

No comments:

Post a Comment